Krówki z logo, krówki reklamowe czy też pudełeczka na cukierki to przykładowe gadżety reklamowe, na które zresztą istnieje w obecnej dobie spore zapotrzebowanie. Nic zresztą w tym dziwnego, ponieważ za pomocą tego rodzaju artykułów można dosłownie wyjść do potencjalnych klientów. A to przecież de facto chodzi. W obecnej dobie nie obywamy się już praktycznie bez reklamy. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że ta stała się częścią naszego życia.
Co więcej, nie wystarczy już nawet promocja w realu, ale trzeba jeszcze odpowiednio zaistnieć w sieci, żeby myśleć o powodzeniu swojego biznesu. No cóż, do sieci w jakiejś mierze przeniosło się nasze życie i taki stan rzeczy musimy po prostu zaakceptować, niezależnie od tego, czy się to komuś podoba, czy też nie bardzo. To ewidentnie jeden ze znaków czasów, w jakich przyszło nam żyć. Wróćmy jednak do zasadniczego tematu niniejszego artykułu i zastanówmy się nad tym, co właściwie sprawia, że rzeczone krówki z logo, krówki reklamowe czy też pudełeczka na cukierki tak świetnie sprawdzają się jako artykuły promocyjne.
Okazuje się, że chyba wszystkie gadżety reklamowe łączą w sobie dwie funkcje: promocyjną i użytkową i na tym właśnie polega ich wyjątkowość. Ludzie lubią otrzymywać wszelkiego rodzaju gratisy i co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Nikomu przecież nie będzie przeszkadzał firmowy napis na opakowaniu krówki, bo cukierek pozostaje zawsze cukierkiem. Zresztą wielu osobom krówki kojarzą się przecież z dzieciństwem, a to dodatkowy atut takich słodyczy, które przy okazji coś jeszcze reklamują.